14 kwietnia 2010


























5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia pięknego miasta. Prawie wiosenne. Jeszcze tylko liście na drzewach, kwiaty na klombach, maj i można się zakochać :)
    Radosnej wiosny Ci życzę Dusiaczku !
    Maciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie wiosna jest dla mnie bolesno- radosna :) dzieciaki ze świetlicy postanowiły wyszkolić mnie w grze w siatę ( toż to samobójstwo) :D
    Pozdrawiam serdecznie

    ps. już niedługo będę chodzić na uczelnię parkiem :)
    ps.2 Czekam Maćku na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby to było bliżej to bym Cię tym parkiem odprowadzał :)
    Maila napiszę Dusiaczku po tych trudnych dniach. Teraz zbyt mi smutno. Również pozdrawiam Maciej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maćku jeśli tylko masz ochotę na biegi przełajowe i do tego na czas zapraszam :)
    Nie smuć się!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! aż nie uwierzyłam jak zobaczyłam, musiałam zobaczyć drugi raz ;)

    OdpowiedzUsuń