16 czerwca 2010

Miłość rodzi miłość. Dwa dni poprzednie były bardzo nerwowe, przygotowanie do egzaminu, egzamin. Do tego nie jestem zadowolona z jego wyniku. Wczoraj moje dzieciaki miały ze mną istne męki. Złościłam się, krzyczałam, wszystko mnie denerwowało. Moje córeczki jak codzień przytulały się, przychodziły do mnie. Tylko ja nie umiałam dać im tego co potrzebowały. Dziś w podobnym nastroju przyszłam do oratorium. Dzięki Bogu, zszedł na dół mój Tatuś, już wiedział w jakim jestem nastroju. Opanowałam tą garstkę bachorków biegających po świetlicy i mogłam choć chwilkę spędzić z moim Ojcem. Krótka rozmowa, krótkie spotkanie. Dostałam taką porcję miłości jakiej potrzebowałam i już za chwilę gdy wbiegły moje córeczki mogłam się z nimi dzielić tym co dostałam.

4 komentarze:

  1. Masz mądrego i kochającego Tatę Dusiaczku. Taki Ktoś to wielki skarb. Cieszę się że już wszystko dobrze, i niech tak zostanie.
    Dusiaczku, mam wyrzuty sumienia, dawno obiecałem list i nie mogę się zebrać. Zrobiło się lato i Maciej ma bardzo wiele różnorodnych zajęć i pomysłów. ( na przykład, między innymi, myślę jak znaleźć się w Szczecinie)Wybacz staremu Maciejowi, napiszę piękny list :) Jeszcze tylko trochę cierpliwości :)) Pozdrawiam. Maciej,

    OdpowiedzUsuń
  2. Maćku Twój komentarz się sam skasował, nie mam pojęcia jak :) ale go przeczytałam. Już za dwa tyg niecałe wybywam ze Szczecina, na długo, baaaardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, ale mam los :( W Świnoujściu mam rodzinkę, planuję ich odwiedzić. Miałem nadzieję na krótkie spotkanie w Szczecinie. Wszystko jednak jeszcze nie sprecyzowane w czasie. Na razie sporo pracy i trudno będzie się wyrwać na urlop. W razie czego to pojadę na skróty przez E....g :) Dobrych wyników egzaminów Ci życzę i udanych ciekawych wakacji. Pięknej letniej pogody!. Wszystkiego dobrego Dusiaczku ! Maciej

    OdpowiedzUsuń
  4. To się jakoś zgadamy :) ja tymczasem znikam wyspać się... cały czas mam przed oczami widok kolesia z rozwaloną głową, który podobno nie przeżył... Tak oto powitała mnie dziś służba.

    OdpowiedzUsuń